Szolgáltatásaink

Funkcionális köredzés

Az edzések típusa: funkcionális edzéseket tartunk. Több régi és új keletű sportot és eszközeinek a használatát ötvözve tartjuk az edzéseket, ami egyszerre növeli az állóképességet, az erőnlétet, de a magas ismétlésszámok és a tempósabb óramenetnek köszönhetően fokozza az anyagcserét és így zsírégető hatású is.

Ajánljuk: azoknak, akik szívesen sportolnának és formálódni szeretnének, de az edzőtermi edzést túl monotonnak találják, illetve, akik kezdő szinten vágnának bele a sportolásba, mert nálunk kontrollált körülmények között alakulhat ki az ideg – izom kapcsolatuk, ami a későbbiekben, más sportágakban is az előnyükre válhat. Rutinos sportolók is bátran jöhetnek, mert minden sportág alapozási időszakában szükség van az erő és az állóképesség fejlesztésére.

Különös hangsúlyt fektetünk a gyakorlatok szabályos kivitelezésének a kontrollálására, illetve segítjük elsajátítani a sportolóknak.

Edzéseink során nagy szerepet kap a bemelegítés, a nyújtás és a törzs izmainak megerősítése, amihez többnyire gyógytorna gyakorlatokat alkalmazunk, így a gyakran előforduló porckorong sérv sem állhat a testmozgás útjába.

Kangoo

Egy kangoo aerobik óra nagyjából megegyezik a hagyományos aerobik órák menetével, 10-15 perces bemelegítéssel kezdődik, majd nagyjából 20 perces aerob rész következik, ennek lényege, hogy 170-190-es pulzustartományban végezzük a feladatokat. Ebben a részben harcolunk a zsírok ellen, ilyenkor indul be a zsírégetés, ilyenkor kell a kitartás és az erőnlét. Ez egyénenként változó, de az ugrások nagyságával az edzések intenzitását saját állóképességünkhöz tudjuk igazítani. Az óra második felében következik az erősítés, majd az elmaradhatatlan nyújtás, amit minden izomcsoportra ajánlott elvégezni.

Az órák egyszerű aerobik alaplépés kombinációkból építkeznek, amit egyedül a kangoo cipő viselése bolondít meg, így bárki bátran neki vághat, nem kell tartani a kudarctól. Ha mégsem sikerül pontosan követni a koreográfiát, nem szabad elkeseredni, már akkor is jelentős teljesítményt viszünk véghez, ha a zene ritmusára ugrálunk. Természetesen több szintet különböztetnek meg az edzéseken, haladó csoportokban már igen látványos, összetettebb koreográfiákat is megtanulhatunk.

A kangoo aerobik rengeteg jótékony hatása közül csak a legfontosabbakat említve, használatával jelentősen csökken a gerinc-, a térd- és a boka ízületeinek terhelése, egyúttal a lehetséges sérülések is nagyobb számban elkerülhetőek. A test alsó és felső részére együttesen hat, anélkül, hogy felesleges terhelést jelentene a test számára. Erősíti az immunrendszert, a szívet és a tüdőt. A szervezet oxigén felhasználása átlagosan 25 %-kal több, mint egy szimpla aerobik órán, ez azt is jelenti, hogy kb. 100-250 kalóriát éget el a szervezet 10-15 perc alatt. A kangoo edzések tehát, kortól és nemtől függetlenül mindenki számára egészséges edzési lehetőséget kínálnak.

TRX

A funkcionális edzésmódszereké a jövő! Használd a tested a gépek helyett! A TRX edzés előnyei: rendkívül széles felhasználhatóság,- erőt és állóképességet fejleszt egyszerre, – folyamatosan dolgoznak a stabilizáló izmok.

Az amerikai haditengerészet elit csapata fejlesztette ki, de mára az egyik legelterjedtebb és legnépszerűbb fitnesz eszközzé vált világszerte. A TRX edzés lényege, hogy mindennapi életből vett mozdulatokat használ (guggolás, kitörés, emelés, rotáció) és kapcsol össze aktív erőkifejtés közben. A cél minél több izomcsoportot megmozgatni minden egyes TRX gyakorlat során.

A TRX edzés előnyei: Saját testsúlyunkat felhasználva specifikusan tudjuk megmozgatni a különböző izomcsoportokat, rendkívül széles felhasználhatóság,- erőt és állóképességet fejleszt egyszerre, – folyamatosan dolgoznak a stabilizáló izmok, – férfiak, nők egyaránt használhatják fittségi szinttől függetlenül, gravitáció ellenében dolgoztat, ízület kímélő módon terheli az izmokat, változatos, élvezetes edzést tesz lehetővé, mivel számtalan szögben végezhetők a gyakorlatok, ezért az izolált mozdulatokkal szemben sokkal több izomrostot stimulálnak, esztétikus, funkcionális izmokat fejleszt, rendkívül intenzív edzést tesz lehetővé, ezáltal felpörgetve az anyagcserét! Gyorsan látványos eredményt érhetsz el a TRX segítségével.

Alakformáló óra

A test nagyobb izomcsoportjainak megdolgozása a cél. A legáltalánosabb aerobik óratípus. Az óra 8-10 perces általános bemelegítéssel kezdődik, majd a 35-40 perces program során különböző segédeszközökkel /step lépcső, rugalmas ellenállások, Flexi-Bar, Fit Ball, súlyzó stb./ végezzük a gyakorlatokat. Néhány perces, általános, a megdolgozott izmokra irányuló nyújtással fejezzük be az edzést. Ezzel a teljes testet átmozgató edzésformával tónusosabb izomzatot, helyes testtartást, jó közérzetet érhetünk el. Bárki végezheti edzettségi állapotának megfelelően.

Zsírégető alakformáló torna

Kortól és edzettségi állapottól függetlenül bárkinek ajánljuk. A kb. 10 perces, egész testet átmozgató bemelegítés után. A nagyobb izomcsoportokat megcélozva erősítő gyakorlatokat hajtunk végre magas ismétlésszámmal, különböző eszközökkel, vagy azok nélkül. Rendszeres edzéssel elérhetővé válik a tónusos izomzat kialakulása. Ha ezen óra keretein belül a pulzusszámot egyenletesen a maximális pulzus 60-70%-án tartjuk, akkor zsírégető alakformáló óráról beszélünk. Kortól és edzettségi állapottól függetlenül bárkinek ajánljuk.

Gymstick

A Gymstick egy forradalmian új fitness eszköz, amely erősíti és szálkásítja minden izmodat! Ajánlott minden korosztálynak, a GYMSTICK gyorsan hozza az elvárt eredményeket, kiváló alakformáló hatással bír. A gyakorlatok edzik a főbb izomcsoportokat, valamint a kis támogató izmokat, melyeket egyensúlyozáshoz és koordinációhoz használsz. Erőedzésnél kiváltja a kézi súlyzókat, de annál jobb is: a bot rögzítve tartja az ellenállást (tehát a gumikötelet), és így a sérülés veszélye nélkül, meghatározott pályán mozoghatunk, miközben az izmok kifejtik a munkát. A bot könnyű, de merev, a két végéhez pedig gumikötelet rögzítettek, a kötelek végén kengyellel. Ha a gumi végét a lábunkra húzzuk, és közben a botot kézben tartjuk, végtelen variációs lehetőséget kapunk az edzéshez. A botra erősített két gumiszalag, amilyen egyszerű eszköznek tűnik, olyan sokféleképpen használható. A Gymstick hatékonyságának a titka a két gumiszalagban rejlik, amelyek ellenállásukkal megnehezítik a mozdulatokat, mégis biztonságban tartják a testedet, hiszen rugalmasságuk miatt minimális a sérülés veszélye.